Politica de Retur

Conform prevederilor art. 9 alin. 1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract fără a fi necesar să ofere un motiv și fără a suporta penalități și returna produsele achiziționate într-un termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora. Returnarea se va efectua prin același canal prin care a fost realizată plata pentru tranzacție.

Costurile de returnare a produselor vor fi suportate de cumpărător.

POSH MEDIA DESIGN S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii într-un cont bancar specificat de către client, în termen de 14 zile de la primirea produsului returnat.

În cazul în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă defecțiuni de fabricație acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional sau se va returna contravaloarea acestuia condiția este notificarea prin telefon sau email a POSH MEDIA DESIGN S.R.L. în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

În cazul în care ați semnat nota de transport și ați primit coletul fără a-l verifica, orice deteriorare a produselor rezultată în urma transportului devine responsabilitatea dumneavoastră.

Dacă produsele comandate nu respectă specificațiile afișate pe site în momentul plasării comenzii, clientul poate returna acele produse fără a fi nevoit să suporte costuri suplimentare. Pentru a face acest lucru, clientul trebuie să trimită o notificare scrisă în care să explice în detaliu natura neconformității produsului. Ca opțiuni de rezolvare, clientul poate solicita fie returnarea contravalorii produsului, fie înlocuirea acestuia cu un alt produs care să îndeplinească specificațiile cerute.

Dispozițiile Ordonanței de Urgență 34/2014 se aplică exclusiv consumatorilor, definiți ca fiind persoane fizice sau grupuri de persoane fizice constituite în asociații conform definiției din articolul 2 punctul 2 al Ordonanței de Guvern 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare. Pentru persoanele juridice, se recomandă să ia legătura cu departamentul de vânzări al PoshMag.ro.

Pentru a efectua returnarea unui produs, acesta trebuie să se afle în aceeași stare în care a fost livrat, inclusiv în ambalajul original, însoțit de toate accesoriile și documentele inițiale. Nu se acceptă de către vânzător returul produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosință excesivă și intervenții neautorizate asupra bunurilor. În cazul în care cumpărătorul returnează bunurile, iar acestea nu sunt complete, au sigiliile de protecție rupte, etichetele rupte sau sunt evidențiat utilizate sau deteriorate, vânzătorul are dreptul să solicite despăgubiri și să rețină valoarea corespunzătoare din prețul de achiziție pe care cumpărătorul pretinde a fi rambursat. Vânzătorul va efectua verificarea fizică a mărfurilor returnate în momentul primirii acestora în depozit și își rezervă dreptul de a refuza primirea în stoc și returnarea contravalorii în cazul în care se constată neconformități. Consumatorul va fi informat în legătură cu aceste neconformități prin intermediul unui e-mail sau prin telefon.

Conform Directivei 2011/83/UE, consumatorul este responsabil de orice scădere a valorii produselor cauzată de utilizarea acestora într-un mod care depășește necesitățile pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor. În conformitate cu punctul (47) al Directivei, consumatorul ar trebui să manipuleze și să inspecteze bunurile într-un mod similar cu cel permis într-un magazin pentru a evalua natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora. Astfel, produsele pot fi returnate după ce au fost testate, cu condiția să nu fie utilizate în mod repetat.

 

Scroll To Top
Close
Close

Coșul meu

Close

Shopping cart is empty!

Continue Shopping